In dit artikel ga ik je meer vertellen over het Adverteren op Google. Hierin neem ik mee waarom het interessant is en kan je het zelf of kan je het beter uitbesteden aan een partij die hierin gespecialiseerd is zoals een Online Marketing Bureau. Waarom adverteren in GoogleIn deze tijd zie je dat steeds meer online wordt gekocht of dat men online gaat oriënteren voordat ze tot bijvoorbeeld een winkelbezoek overgaan. Word je met je website niet gevonden, dan heb je dus ook minder kans ten opzichte van je concurrenten. Besta je al bijna 100 jaar, dan zal je natuurlijk wel blijven draaien aangezien je wordt aanbevolen door al klanten. Voordelen van Google AdsWaarom is Google Ads dan zo interessant? Nou dat ga ik je vertellen. Google Ads heeft een aantal hele belangrijke voordelen. Je kan direct gevonden worden in Google, je staat boven de organische resultaten en je kan inspelen op seizoenen. Dus als jouw seizoen start kan je ook gelijk bovenaan in Google komen. Is jouw seizoen voorbij dan zet je Google Ads weer uit. Het kan natuurlijk ook omgekeerd zijn en dat als jouw seizoen begint je geen nieuwe klanten meer wilt trekken, maar juist als het rustiger is. En dat is dus de kracht van Google Ads. Daarnaast zijn steeds meer bedrijven bewust van het feit dat je vanuit Google veel nieuwe klanten kan verven en wil iedereen hoger in Google komen met hun website. En als iedereen het wil wordt het steeds moeilijker aangezien er maar 10 plekken vrij zijn op de eerste pagina. Uitbesteden of zelf Google Ads instellen?Google Ads uitbesteden of zelf inzetten? Het is te doen om Google Ads zelf in te zetten. Nou komt er wel een hoop bij kijken en je zal hier tijd voor beschikbaar moeten maken. Voordat je met het platform van Google aan de slag gaat is mijn advies om eerst je te verdiepen in Tagmanager en het instellen van doelen in Analytics aangezien je wilt kunnen sturen naar conversie. Ben je nou absoluut niet handig met computers; wees dan verstandig en besteed het uit! |
https://allinone-media.nl/ |